Tuesday, December 30, 2008

Sunday, October 26, 2008

known stuff



you know some of these, i just put them together in a bigger size :D


Saturday, October 18, 2008

i´m back





aaah well, long time no see :D
Havn´tr drawn in a long time, but i finally moved from Hildesheim to Bremen... its time to get back in the groove i guess :D
Still need to prepare some stuff but in the meanwhile i can finally post doodles again :)

Saturday, August 02, 2008

Fusion Junction- Queen of Arts

hi :> I want to say that you can now preorder Fusion junction- Queen of Arts Artbook that features some of my art

HERE



EDIT: Hm, why do the colors look so funny XD

Tuesday, July 08, 2008

Testing with new PS brushes. Special thanks to joshua (*_*)/
Did most of the polishing in Painter though ( this chalk brush for the BG, ink brush for clothes)



Original Size

EDIT: No i won´t post the brushes, so please stop asking XD

Sunday, July 06, 2008

sketchbombs ( edit +3 )

k, just spend almost 2 hours with scanning all the single papers and little bits of drawings XD
Sorry for the quality, i just put them together the way i scanned them :>


Will update this post later with the next parts.



EDIT: Here are the others. Watch out, big images are BIG !




EDIT2: And more Tegakistuff









EDIT3: Last time, promised...i have forgotten this one...

Friday, July 04, 2008

G-R-A-D-U-A-T-E-D-!!!!

I´m free /(*v*)/

Will now scan my procastination sketches, catching up with e-mails, giftarts and clean everything up... I´m freeeeee T_T
omg, i want to draw all day....

These were parts of the posters i did for the grad exibhit. meh <_ br="" done....="" glad="" i="" m="" that="">



gestures, much fun !



Oh, and "No more Heroes" is an awsome game (i love Holly *_*)... i just wanted to say that... Okami is awsome too!

Monday, June 30, 2008

Queen of Arts

LeSean was so nice to make this scan from previews Magazine <3



So yeah, my art will appear in this book among with other totally amazing artists Maggie, Loish and Nox.

Saturday, June 14, 2008

for the sake of uploading something

Old stuff is old (still from that comic i did 2 semester ago) XDD Sorry again for just close-ups. I´m free from school very soon (yay) *_*







hehe, that was the Cover for that thing ( a wrap-around cover). The final version was an edit with some type in it, but i like it more this way :>


oh... and i´m 23 now (*_*)/ It feels good to get older :)

Friday, May 23, 2008

tegaki krimskrams

Tegakistuff from, well maybe some month ago

Tegaki-E

Its a small online drawing tool based on flash. Quite limited with its features and there is no transparency...but damn it is SO addicting *_* I have used it lately to do some sketches with it, so i can overwork them later in Painter....
You guys should give it a try :D

btw. thank you for all the comments, and sorry that i never answer ._.





Wednesday, April 30, 2008

oh look, its crap (o_o)/

Internet is back with full power so i will take the chance to update a little bit with crap.
Misc scribbles tests, pimped tegaki(will explain that later) and well, the usual old shit that you are already used to see from me >:) . Final Exam is stressy (its about breakdance. in case you are interested in the reason i´ve been drawing dancing people lately ,) ), nothing is going on, and i really dunno what to do. Terrible situation atm. and not much time :(




Saturday, April 12, 2008

found something...



...sorry so old, i actually wanted to work the sketches a little bit more out. XD

EDIT: Oh and something else. The Lady Oscar sketch is not for sale (cause some people asked)

You May Lose All the Rights to Every Piece of Art You Have Ever Created!

kay, since surfing around now a little it really seems to be an old thing, so sorry for riding on old issues. I still think that this is an interesting Thing so i let this post the way it is :>


----------

READ

I don´t know what effect this will have outside of the US...confusing confusing

EDIT: Someone knows more about this? or is just some rant going around? Now some say its fake, others say its true XDD

EDIT2: ah, this seems to sums it up better.

asmp.org


No new arts btw. :(

Sunday, March 02, 2008

junk junk junk + EDIT

junk, and some studies for the pepper project...i was invited, but totally forgot the deadline ^^;







EDIT: